Styrsö konstrunda!


Vårens alla projekt fick till slut samlas och visas upp på den årliga konstrundan på Styrsö. Jag hade min lilla utställning tillammans med min mans mormor som vävt trasmattor. Trasmattorna varsom vanligt mycket populära! Det roligaste var gensvaret och responsen på det jag gjort. En del blev sålt, det som blev kvar hamnar i resentlådor :)







Jag hade mest virkade alster men hängde även ut en del tavlor, även om det kändes ganska blottande.
Det var hur som helst väligt smickrande att hänga ut, både tavlor och virkat, i trädgården.

 
 

Virkade mobildfodral corocodil stitch        
          
             

             

             

              Livets träd


Nu väntar en härlig virksommar!

1 kommentar:

  1. Underbara saker och så vackra i trädgården.

    SvaraRadera